Canada and USA 2010

27 Las Vegas

23 juli 2008

overnachting: Luxor, Las Vegas

Patric werd vanochtend vroeg wakker gebeld op zijn mobiel door iemand van zijn werk. Die wist waarschijnlijk niet dat hij in een andere tijdzone zat :(
Aangezien hij toch niet meer kon slapen is hij alvast naar beneden gegaan. Eerst (uiteraard) even een Latte gehaald bij één van de drie Starbucks-filialen in het Luxor. Daarna heeft hij de auto vast ingeleverd bij het autoverhuurpunt van Dollar, wat ook in het hotel is. We hebben de auto toch niet meer nodig en aangezien we morgen vroeg vertrekken, is het wel prettig dat we dat dan niet meer hoeven te doen.
Als laatste heeft hij gecheckt of hij alvast online kon inchecken en de instapkaarten uit kon printen voor onze vlucht van morgen, maar helaas lukte dat niet. Dan moet dat morgen maar gewoon ouderwets op het vliegveld.

Na het ontbijt (hier in het Luxor) gaan we meteen even zwemmen. Aangezien het later op de dag gewoonweg te warm wordt, en er niet al te veel schaduw is, doen we dit 's morgens.....en het is nu al behoorlijk warm.
Luxor
Daarna gaan we een kijkje nemen bij het Shark Reef in Mandalay Bay. Op zich is het wel leuk om te bekijken, maar het is wat kleiner dan we verwachtten. Bovendien zijn een heleboel aquaria wat moeilijk te zien, omdat er licht van boven in valt en je dus veel reflecties in het raam ziet. Maar al met al is het toch wel leuk, zeker voor de kinderen. Ze mogen in de Touch-pool weer roggen aaien, en de haaien krijgen net te eten....

's Avonds gaan we voor ons laatste buffet naar de buren: Excalibur. Een hotel wat helemaal in de stijl van een kasteel is. De kinderen zullen deze buffetten nog gaan missen. Ze vonden het fantastisch om langs alle gerechten te lopen en lekkere dingen uit te kiezen. Mick heeft van alles geprobeerd en Mylla heeft voornamelijk grote schalen met vers fruit gegeten.

Verder doen we deze dag niet veel meer....We gaan vanavond op tijd naar bed, want morgenochtend gaat om 4.00 uur de wekker. We willen om 5 uur naar het vliegveld, en moeten vóór die tijd de koffers beneden hebben....
En dan de reis terug naar Nederland. We hebben het héél erg leuk gehad!!! De 4 weken zijn omgevlogen, we hebben enorm veel gedaan, maar nu wordt het weer tijd om naar huis te gaan.

Ik denk niet dat we nog gelegenheid hebben om wat te melden, dus we gaan er maar van uit dat alles goed gaat en dat we vrijdag weer veilig op Schiphol landen....
Iedereen alvast bedankt voor het lezen en reageren! En tot vrijdag!!!!