Disneyworld 2009

8 Animal Kingdom en terugreis

24 oktober 2009

Vanochtend hebben we de laatste dingen ingepakt en om 8.00 worden onze koffers opgehaald. Deze worden de rest van de dag opgeslagen.

Wij gaan vandaag nog even terug naar Animal Kingdom.
Animal Kingdom
We hebben ruim de tijd om de leukste attracties nog een keer te doen en we gaan voor de tweede keer in het Tusker House brunchen. Tusker House
Patric heeft bij de boeking gemeld dat we vandaag zijn verjaardag vieren, en Mickey vergeet dat soort dingen nooit! Als verrassing kreeg Pat dan ook een taartje met een kaarsje (let op de details: Mickey-sprinkles)en een gesigneerde verjaardagskaart!

We doen de rest van de dag nog de leukste attracties: Uiteraard nog een ritje in de Kilimanjaro Safaris, 9 keer (!) in Expedition Everest en en nat tochtje in de Kali River Rapids...Bij één van de afdalingen kwma er een hele vloedgolf over ons heen...Gelukkig is het mooi weer en zijn we snel weer droog. We vermaken ons vandaag weer prima !
Om de dag af te sluiten gaan we nog naar de voorstelling van The Lion King. Mick en Mylla worden uitgekozen om nog even mee te doen. Ze krijgen en soort ratel en mogen met een aantal dansers rondom het podium lopen.

Aan het eind van de middag gaan we terug naar het hotel om de koffers op te halen.
We kunnen een bus eerder nemen naar het vliegveld, dus we zijn mooi tijd. We moeten namelijk op de luchthaven nog inchecken en hebben geen idee hoe druk het is bij de balie. Daar keert de stemming al snel om, want het toestel blijkt ruim 2 1/2 uur vertraging te hebben. In plaats van 20.30 vertrekken we uiteindelijk pas om 23.15 uur.

Mylla trekt dat niet meer en stort een beetje in.
Mick houdt het nog wel even vol, door Donald Duck-strips op de laptop te lezen….

De terugvlucht valt flink tegen….Na de verlate start blijkt het vliegtuig een stuk krapper. Patric en Mick kunnen hun stoelen niet naar achter verstellen, voor ons hebben twee mannen bonje om de te krappe beenruimte, Mylla moet overgeven en Mick heeft ineens vreselijk pijn aan zijn gebroken voet…Als klap op de vuurpijl heeft hij heel erg last van zijn oren bij de landing, dus we zijn blij dat we weer veilig op Nederlandse bodem staan…..

Ondanks deze vervelende terugvlucht is de vakantie superleuk geweest!!!!!